تعمیر پمپ وکیوم خشک
نوشته شده توسط : vacumblupom@gmail.com

تعمیر پمپ وکیوم خشک

اجاق های خشک کن خلاء در صنایع الکترونیک و شیمیایی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند و به ویژه برای خشک کردن سریع و کارآمد حساس به گرما ، مواد قابل اکسیداسیون ، قابل اکسیداسیون و اجزای پیچیده مناسب هستند. در این برنامه ، مشتریان معمولاً از پمپ خلاء پیمایشگر سری EVP استفاده می کنند که از 2 لیتر در ثانیه تا 16 لیتر در ثانیه است و برخی از مشتریان نیز از پمپ خلاء پیچ خشک سری LG استفاده می کنند .

در زیر 8 نکته اصلی در مورد عملکرد اجاق گاز خشک کن وجود دارد.


1. پمپ خلاء نمی تواند برای مدت طولانی کار کند. بنابراین ، هنگامی که سطح خلاء الزامات کالاهای خشک را برآورده می کند ، ابتدا شیر خلاء باید بسته شود ، در این صورت باید منبع تغذیه پمپ خلاء خاموش شود. هنگامی که میزان خلاء کمتر از نیاز اقلام خشک است ، در این صورت شیر ​​خلاء و منبع تغذیه پمپ خلاء روشن می شوند و خلاء ادامه می یابد. این کار باعث افزایش عمر پمپ خلاء می شود.

2. اگر اجاق گاز خشک کن مدت طولانی استفاده نمی شود ، قسمت های آبکاری شده را در معرض پاک کرده و برای جلوگیری از خوردگی ، گریس خنثی بمالید. درپوش پلاستیکی غبار روی فیلم پلاستیکی قرار داده و آن را در اتاق خشک قرار دهید تا از آسیب رسیدن به اجزای الکتریکی جلوگیری شود. تاثیر می گذارد.

تعمیر پمپ وکیوم روغنی

۳- در صورت خیس شدن اقلام خشک ، بهتر است برای جلوگیری از ورود گاز مرطوب در پمپ خلاء و ایجاد اختلال در پمپ خلاء ، فیلتر را بین جعبه خشک کن و خلاء اضافه کنید.

4- وسایل خشک پس از خشک شدن باید دارای وزن سبک و اندازه کوچک باشند (شکل دانه ای کوچک). برای جلوگیری از استنشاق پمپ خلاء (یا شیر برقی) از ماده خشک ، باید به اتاق کار اضافه شود.

5- بعد از استفاده از اجاق گاز برای بارهای زیاد ، اگر نتواند خلا ایجاد کند ، نوار آب بندی باید در این زمان تعویض شود. هنگامی که دمای خشک شدن جعبه خلاء از 200 درجه سانتیگراد بیشتر است ، در صورت بروز نشت گاز آهسته ، پوشش پشت جعبه را برداشته و پایه بخاری را با یک کلید آلن شل کنید ، حلقه آب بندی را تعویض کنید یا پایه بخاری را محکم کنید. حل.

۶- در صورت چرخش لامپ لاستیکی شیر خونریزی شده ، می توان با مقدار مناسب گریس در داخل آن روغن کاری کرد.

7. علاوه بر تعمیر و نگهداری ، نمی توان جلوی سمت چپ را گرفت تا از آسیب در سیستم کنترل الکتریکی جلوگیری شود.

8 ، اجاق خشک کن خلا باید همیشه تمیز نگه داشته شود. شیشه درب را با محلول شیمیایی واکنش پذیر پاک نکنید و آن را با یک پارچه نخی نرم پاک کنید.

  • Add to Phrasebook
     
    • No word lists for Persian -> English...
       
    • Create a new word list...
  • Copy




:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 39
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: